اجازه ندهیم دستاوردهای نظام خدشه‌دار شود
کد خبر: 3797515
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱

اجازه ندهیم دستاوردهای نظام خدشه‌دار شود

گروه سیاست و اقتصاد- فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) در دوران دفاع‌مقدس گفت: باید حق را به مردم نشان داد و اجازه ندهیم دستاوردهای نظام با توطئه‌های دشمنان خدشه‌دار شود.

اجازه ندهیم دستاوردهای نظام خدشه‌دار شودبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار غلامرضا جعفری 21 اسفندماه در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای بهداری استان زنجان، اظهار کرد: لشکر 17 علی ابن ابیطالب را همه به نام قم می‌شناسند ولی در آن لشکر رزمندگان پنج استان فعلی زنجان، قزوین، سمنان، مرکزی و قم حضور داشتند.
وی با اشاره به اینکه رزمندگان زنجانی تا عملیات خیبر در قالب لشکر 17 علی ابن ابیطالب در جبهه‌ها حضور داشتند و به دفاع از کشور و میهن اسلامی می‌پرداختند ادامه داد: چندی بعد از این لشکر جدا شدند و پس از آن استان فعلی قزوین که در آن موقع جزوی از استان زنجان بود و سپس استان سمنان از این لشگر جدا شدند.
این مسئول یادآور شد: برخی خواص در طول انقلاب لغزیدند و نتوانستند مسیر را ادامه دهند که در طول تاریخ اسلام، ‏ما نمونه‌های متعددی را دیدیم و این موضوع در انقلاب اسلامی ایران نیز بوده است و ما باید حق را بشناسیم و پای نظام و انقلاب بایستیم.
جعفری تصریح کرد: برخی از خواص همراه امام نیز نتوانستند امتحان پس دهند، به طوری که در فتنه‌ سال‌های 78 و 88 نیز عده دیگری از خواص را دیدیم که از انقلاب ‏زاویه گرفتند ولی باید حق را به مردم نشان داد و آگاهی در مورد ولایت، انقلاب و نظام را برایمان ضروری است.
فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) در دوران دفاع‌مقدس، با اشاره به اقدامات ارزشمند شهدای بهداری در جنگ تحمیلی به بیان خاطراتی از ‏دوران دفاع‌مقدس پرداخت و یادآور شد: شهدا امانت ‏بزرگی را دست ما سپرده‌اند که این امانت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما میراث‌دار انقلاب اسلامی هستیم و باید با جان و دل حافظ نظام و انقلاب باشیم و اجازه ندهیم دستاوردهای نظام و انقلاب از بین برود.
وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور ایران اسلامی دیروز در عزت و سربلندی وارد بغداد شد و دیدارهای خود را انجام داد اما رئیس‌جمهور آمریکا با 7 تریلیون هزینه به صورت چراغ خاموش وارد عراق می‌شود و تا کسی مطلع شود از آن کشور خارج می‌شود.
جعفری خاطرنشان کرد: در طول دفاع‌مقدس ما منتظر و محتاج تجهیزات نظامی بودیم ولی امروز تجهیزات به‌روز را خودمان می‌سازیم که بعد از بسیج، موشک‌های ایرانی عامل بازدارنده در مقابل دشمنان است.
در ادامه، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام و شهدا اظهار کرد: ما وامدار شهدا و خانواده‌های آن‌ها هستیم و هر چه در این کشور روی دهد به برکت خون شهدا است.
پرویز قزلباش ضمن تقدیر از خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع‌مقدس گفت: شهدا باید عامل وحدت و اتحاد ما در جامعه باشند و ما باید فارغ از تفکرات جناحی و سیاسی برای سربلندی نظام و انقلابک تلاش کنیم.
انتهای پیام 
captcha